Novice

Pristop strukturno pripravljen na mednarodno poslovanje

Novo upravo sestavljajo Primož Pusar, Aleš Razpet in Klaus Kappeler (predsednik uprave Goldbach Group) kot neizvršni član.

Internacionalizacijo poslovanja ter prenos znanja in dobrih poslovnih praks je Pristop še pospešil s tesnejšim sodelovanjem z Goldbach Group, vodilnim evropskim digitalnim storitvenim podjetjem, in imenovanjem nove uprave, ki jo sestavljata dva izvršna člana – Primož Pusar in Aleš Razpet, kot neizvršni član pa se jim pridružuje Klaus Kappeler, predsednik uprave Goldbach Group.

Pristop skupina je regijsko priznano svetovalno in komunikacijsko podjetje. Strateško povezovanje z Goldbach Group, vodilno evropsko mrežo podjetij za digitalne komunikacijske rešitve je posledica želje po ustvarjanju višje dodane vrednosti za naročnika preko celovitega storitvenega in tehnološkega portfelja ter boljše dostopnosti do novih trgov.

Strateško povezovanje je v teku že več let. V luči trendov naraščajočega pomena digitalnih in mobilnih komunikacij ter integracije trženjsko-komunikacijskih orodij sta podjetji lani oblikovali skupno družbo v regiji Goldbach Adriatic, ki kot ključno konkurenčno prednost izpostavlja večjo komunikacijsko učinkovitost.

Skupina Goldbach, ki sicer kotira na borzi v Zürichu, se je odločila za model celovite trženjske svetovalne agencije s poudarkom na analitičnem pristopu, ki ga v državah JV Evrope uspešno uporablja Pristop skupina. Z letošnjim julijem je bil Primož Pusar, direktor Pristopa, imenovan za člana razširjene uprave Goldbach Group, zadolženega za poslovno področje Interactive FS. Pusar je bil v septembru nagrajen tudi s prestižno nagrado Manager leta 2013 skupine Goldbach.

Pristop je za doseganje ambiciozno zastavljenih ciljev imenoval novo tri-člansko upravo:

  • Primož Pusar; predsednik uprave Pristop skupine, (tudi član uprave Goldbach group, direktor Goldbach Adriatic, direktor Pristop Media in direktor Renderspace d.o.o.),
  • Aleš Razpet; član uprave Pristop (in starejši partner Pristop),
  • Klaus Kappeler; neizvšni član uprave Pristop (tudi predsednik upravnega odbora Goldbach Mobile in Goldbach Interactive ter član uprave Goldbach Audience in Goldbach Adriatic).

Ena glavnih nalog nove uprave zagotoviti uspešno sodelovanje Pristopa in Goldbacha ter razvoj strateških projektov v regiji Srednje in Vzhodne Evrope (CEE) ob izkoriščanju vseh potencialov in virov, ki jih imata na voljo obe skupini.

Prvi tak projekt je odprtje skupnega produkcijskega centra v Srbiji. Nov produkcijski center na eni strani odgovarja na izzive večje konkurence in padajočih marž, ki so značilne za panogo, na drugi strani pa regijske talente močneje vključuje v mednarodno mrežo.

Del načrtovanega procesa razvoja in vstopa Pristopa na mednarodne trge srednje in zahodne Evrope je tudi umik Francija Zavrla. Ustanovitelj Pristopa tako uspešno zaključuje večletni projekt prenosa razvoja in vodenja na nove generacije.

Klaus Kappeler
je diplomant Švicarskega Marketinškega in Oglaševalskega Inštituta (SAWI) z bogatimi mednarodnimi izkušnjami. V svoji karieri je deloval v okviru Publicitas Press v Baslu, Zürichu, Parizu in Londonu. Leta 1980 se je pridružil družbi OFA Orell Fuessli Werbe AG, kjer je deloval do leta 1986, ko je postal generalni direktor radia AG. V skupini Goldbach Group deluje od leta 2001.

Goldbach Group
Goldbach Group je vodilna evropska mreža integriranih elektronskih komunikacijskih rešitev. Osnovne dejavnosti skupine vključuje svetovanje ter kreativno produkcijo elektronskih medijev, načrtovanje in zakup medijskega prostora, načrtovanje in izvajanje integriranih oglaševalskih kampanj v t.i. »off in on-line« medijih ter razvoj in testiranje medijskih aplikacij.

Goldbach Group, s sedežem v Zürichu, kotira na Züriški borzi. Svoje delovanje je skupina iz Švice razširila v Avstrijo, Nemčijo ter vzhodno Evropo. Z ustanovitvijo podjetja Goldbach Adriatic pa je svoje poslovanje razširila tudi v regijo jugovzhodne Evrope. Skupino Goldbach sestavljajo štirje stebri razvoja oz storitev, in sicer Goldbach Interactive, Goldbach Media, Goldbach Audiance in Competence Centers (centri odličnosti).