Novice

Pristop je 3. najučinkovitejša neodvisna agencija na svetu na lestvici Effie Effectiveness Indexa 2013

V kategoriji najbolj učinkovitih neodvisnih agencij indeksa EEI je Pristop zasedel 3. mesto.

To predstavlja največji uspeh slovenskih agencij na EEI doslej. Effie Worldwide® je dobitnike nagrad, ki jih prejmejo najučinkovitejši oglaševalci, blagovne znamke in agencije na svetu, razkril na letošnjem festivalu v Cannesu.

Naš direktor Primož Pusar je ob tej priložnosti dejal: »Ponosni smo na našo uvrstitev in vse osvojene Effie nagrade, saj potrjujejo, da smo na pravi poti. Verjamemo v učinek znanja, strateškega načrtovanja in premišljenega izvajanja projektov na vseh ravneh. O tem govorijo tudi Effie nagrade ter predvsem uspehi naših naročnikov, s katerimi gradimo dolgoročne in trdne odnose. Skupaj z našimi naročniki si prizadevamo, da iščemo inovativne rešitve, ki zasledujejo njihove poslovne in trženjske cilje, zagotavljajo optimalno porabo sredstev in delujejo/učinkujejo. Prepričani smo, da se investicije v tržno-komunikacijske aktivnosti v trenutnih gospodarskih razmerah izplačajo, kadar so pripravljene strateško, učinkovito in v tesnem sodelovanju z naročniki.«

43 zmagovalnih točk, ki so nam prinesle tretje mesto na globalni lestvici Effie Indexa, smo osvojili z 9 tržno-komunikacijskimi akcijami, ki so se uvrstile v finalni izbor. Med nagrajenimi akcijami je Pristop prejel zlati Effie za projekta Naprej k naravi (naročnik: Mlekarna Celeia) in Moj Fruc (naročnik: Fructal), srebrni Effie za projekte Posel je tekma (naročnik: Telekom Slovenije), Uvedba znamke Sveta vladar (naročnik: Nova KBM) in Digitalna ELP platforma Itak (naročnik: Telekom Slovenije), bronasti Effie pa za projekte Nov ledeno saden čaj Ice Tea (naročnik: Fructal), Rimaj z Zlatkom (Nova KBM) in Lupčka mi je dala (naročnik: TSmedia). Skupaj smo torej prejeli 2 zlati, 3 srebrne in 3 bronaste Effie nagrade.

Več informacij: http://effieindex.com/Pages/Info.aspx?pg=RankingSummary