Novice

Gorenjkina sladka sporočila nagrajena z Zlatim peresom

IABC je projekt Gorenjkina sladka sporočila, ki smo ga zasnovali za naročnika Žito, nagradilo z Zlatim peresom (Gold Quill Award).

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev IABC je projekt Gorenjkina sladka sporočila, ki smo ga zasnovali za naročnika Žito, nagradilo z nagrado Zlato pero (Gold Quill Award). Nagrado za projekt, ki smo ga prijavili v kategorijo Komuniciranje blagovne znamke, smo prejeli po tem, ko smo zanj že prejeli nagrado EMERald na regijski ravni in se je s tem uvrstil med finaliste za nagrado Gold Quill Award na svetovni ravni.

V kampanji, ki smo jo na Pristopu zasnovali in izvedli ob 90. obletnici Gorenjke, je osrednji medij postala kar čokolada sama. Potrošniki so lahko prek čokolade svojim najbližjim poslali sladka sporočila, nato pa se s čokolado seveda tudi posladkali. S kampanjo sta bila dosežena in presežena ključna komunikacijska cilja – vključevanje potrošnikov in personalizacija blagovne znamke.

Gold Quill Award je komunikacijska nagrada, ki jo podeljuje mednarodno združenje IABC (International Association of Business Communicators) in v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v svetovnem merilu. Prijave za omenjeno nagrado je potrebno podkrepiti z dokaznim gradivom, ki je vezano na posamezno prijavo projekta. Nagrado Zlato pero za odličnost v komuniciranju lahko tako prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.