Novice

Za kampanjo Gorenjkina sladka sporočila smo prejeli nagrado EMErald za odličnost v komuniciranju

Pristop in Žito sta za projekt Gorenjkina sladka sporočila prejela regionalno nagrado mednarodnega združenja poslovnih komunikator

V kampanji, ki smo jo na Pristopu zasnovali in izvedli ob 90. obletnici Gorenjke, je osrednji medij postala kar čokolada sama. Potrošniki so lahko prek čokolade svojim najbližjim poslali sladka sporočila, nato pa se s čokolado seveda tudi posladkali. S kampanjo sta bila dosežena in presežena ključna komunikacijska ciljavključevanje potrošnikov in personalizacija blagovne znamke.

Predstavitev kampanje Gorenjkina sladka sporočila.

EMErald award of Excellence je komunikacijska nagrada za odličnost v komuniciranju, ki jo podeljuje mednarodno združenje IABC za komunikacijske projekte na področju EMEA. Nagrado lahko prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.