Novice

Nagrade Effie dokazujejo, da skupaj s svojimi naročniki najučinkoviteje komunicira Pristop

Pristop je na tekmovanju Effie 2012, ki nagrajuje učinkovite tržne komunikacije, med slovenskimi agencijami prejel največ nagrad.

Na podelitvi nagrad Effie 2012, ki je v sredo, 20. marca, zvečer potekala v Portorožu, je Pristop za kampanje, ki so tako s komunikacijskega kot s prodajnega vidika podjetjem prinesla najboljše rezultate, prejel kar osem nagrad Effie, od tega dve zlati ter po tri srebrne in bronaste. Pristop je bil nagrajen za učinkovitost kampanj, ki jih je v zadnjih dveh letih zasnoval za Mlekarno Celeia, Fructal, Telekom Slovenije, Novo KBM in TSmedio.

Na podlagi prejetih nagrad za komunikacijsko učinkovitost Effie 2012 je Pristop tudi po merjenju Effie indeksa učinkovitosti, ki sta ga zasnovala Effie Worldwide in raziskovalni inštitut Warc, najučinkovitejša komunikacijska agencija v Sloveniji. Na letošnjem tekmovanju Effie 2012 je Pristop osvojil dvakrat več točk od drugouvrščene agencije.

Primož Pusar, direktor Pristopa, ob tem pravi, da so nagrade Effie, poleg zadovoljstva naročnikov, najvišje možno priznanje, ki ga lahko prejme agencijska ekipa: »Effie nagrajuje celovite projekte, ki dokazano pomembno prispevajo k poslovni uspešnosti posamezne znamke in podjetja kot celote. Strokovnjaki za trženje in komuniciranje moramo dosledno skrbeti in biti odgovorni za merljivost učinkov našega dela, pri tem pa je seveda pomembno odlično sodelovanje naročnika in agencijske ekipe. Skupaj z našimi naročniki si prizadevamo, da začnemo sodelovanje z jasno definiranimi poslovnimi in trženjskimi cilji, saj lahko le tako skupaj pripravimo učinkovite strategije in optimalne taktike, ki zagotavljajo najučinkovitejšo porabo sredstev, ki jih podjetja investirajo v trženje. Tako lahko popolnoma uskladimo pričakovanja, hkrati pa razvijemo tudi poslovne modele nagrajevanja, ki temeljijo na uspešnosti, kar je še toliko pomembneje v zaostrenem gospodarskem okolju, v katerem danes delujemo.«

ZLATI EFFIE
Projekt: Naprej k naravi (naročnik: Mlekarna Celeia)
Agencija: Pristop
Sodelujoča agencija: Pristop Media
Mlekarna Celeia se je zaradi padca prodaje jogurtov in desertov in padca prodaje iz naslova lastne blagovne znamke, odločila za vsebinsko in vizualno prenovo blagovne znamke Zelene Doline ter za spopad z oglaševalsko bistveno večjima konkurentoma. V dveh letih po prenovi, izvedeni na podlagi sprotnih preverjanj odzivov potrošnikov, je na trgu dobesedno zablestela. Kljub skoraj 14-odstotnemu padcu trga jogurtov in desertov, je Mlekarna Celeia dosegla svoj zgodovinski rekord v vrednostni prodaji, ki jo je povečala za 26 %, ter dvignila tržni delež iz 10,6 % na 15,4 %. Priklic blagovne znamke se je v tem času dvignil iz 22,8 % na 32,4 %. S tem smo dokazali, da je mogoče s premišljeno marketinško strategijo in z zelo omejenim proračunom, doseči preboj na trgu in vzeti tržni delež oglaševalsko močnejši konkurenci.

Projekt: Moj Fruc (naročnik Fructal)
Agenciji: Pristop in Renderspace
V letu 2011 so bili pred znamko Fruc trije ključni tržno-komunikacijski izzivi: kako še okrepiti njen Totalno kül karakter, kako izvajati komunikacijo kontinuirano celo leto in kakšen okus Fruca lansirati, da bo kljub negativnemu trendu v kategoriji dosegal dobre prodajne rezultate. Pravi odgovor je bil spletni natečaj soustvarjanja novega izdelka MOJ FRUC, v katerem so uporabniki ustvarili okus, oblikovali etiketo in pripravili oglasni spot. Tako smo aktivno vpletli skoraj 1.000 uporabnikov ter z inovativnim pristopom in učinkovito porabo sredstev za več kot 80 odstotkov presegli prodajne rezultate dotlej najbolj prodajanega posebnega okusa.


SREBRNI EFFIE
Projekt: Posel je tekma (naročnik: Telekom Slovenije)
Agencija: Pristop
Sodelujoče agencije: Renderspace, Pristop Media in Valicon
Konvergenca ponudbe združenih podjetij Telekoma Slovenije in Mobitela je omogočila oblikovanje celovitega spleta telekomunikacijskih storitev, ki prinašajo veliko koristi tudi najmanjšim podjetjem. Pri pripravi kampanje je največji izziv predstavljala šibko pozicionirana blagovna znamka Telekoma Slovenije v poslovnem segmentu, z večfazno kampanjo in vključevanjem pripadnikov ciljne skupine, ki so bili glavni protagonisti kampanje, pa smo presegli vse trženjske in prodajne cilje.

Projekt: Uvedba znamke sveta vladar (naročnik: Nova KBM)
Agencija: Pristop
Sodelujoči agenciji: Renderspace in Pristop Media
Nova KBM se je do leta 2010 soočala z neizkoriščenimi priložnostmi v segmentu mladih, ki se jim zdi svet financ nerazumljiv in preresen, za bančne produkte pa so v osnovi nezainteresirani. Za povečanje prepoznavnosti Nove KBM in povečanje števila mladih komitentov smo skupaj z banko razvili blagovno znamko za mlade Sveta vladar Nove KBM. Mladim smo jo več kot uspešno predstavili skozi avtorsko stand-up komedijo s finančno vsebino in z drugimi inovativnimi rešitvami ter s tem v enem letu v celoti dosegli zastavljene prodajne cilje.

Projekt: Digitalna ELP platforma Itak (naročnik: Telekom Slovenije)
Agenciji: Pristop in Renderspace
Sodelujoča agencija: Pristop Media
Glede na vpogled v ciljno skupino in trg mobilnih komunikacij v segmentu mladih smo se leta 2009 odločili, da blagovno znamko Itak pozicioniramo kot tisto, ki mladim omogoča vse, kar jim veliko pomeni in je pomemben del njihovega vsakdana. Digitalne kanale smo postavili za osnovo lojalnostne platforme, ki temelji na organskem vpletanju mladih v odnos z blagovno znamko skozi čas. Od leta 2009 do leta 2012 smo med prvimi v Sloveniji zgradili skupnost zvestih pripadnikov blagovni znamki ter tako ohranjali konkurenčno prednost in pravilno percepcijo blagovne znamke Itak med mladimi.


BRONASTI EFFIE
Projekt: Nov ledeno saden čaj Ice Tea (naročnik: Fructal)
Agencija: Pristop
Redefiniranje ponudbe v podkategoriji ledenih čajev je bilo označeno za eno ključnih strateških priložnosti za rast Fructala v letu 2010. Glede na rezultate raziskav se je razvila nova blagovna znamka Fructal ICE TEA, ki smo jo komunikacijsko predstavili trgu kot ultimativno ledeno-sadno osvežitev brez umetnih barvil, sladil in konzervansov. Z akcijo smo dosegli oziroma presegli vse zastavljene poslovne in marketinške cilje – všečnost in razumljivost akcije sta se prelili v ključno dejanje nakupa, Fructal ICE TEA pa še danes dosega odlične rezultate.

Projekt: Rimaj z Zlatkom (naročnik: Nova KBM)
Agencija: Pristop
Sodelujoča agencija: Renderspace
Izziv znamke Sveta vladar Nove KBM spomladi 2012 je bil z majhnim marketinškim vložkom na inovativen način nagovoriti in aktivirati mlade, ki so za bančne produkte v osnovi nezainteresirani, jim še bolj približati znamko in sporočiti, da lahko z dobro banko hitreje uresničujejo svoje cilje. Mlade smo v kampanji, ki je temeljila na družbenih medijih, povabili, da z raperjem Zlatkom soustvarijo pesem na temo »Več od lajfa«, ki je hkrati pozicijski slogan blagovne znamke Sveta vladar, in za vedno pustijo pečat na popularni kulturi. Sodelovalo je več kot 2500 mladih, pesem pa je v treh mesecih samo na spletu presegla 500.000 predvajanj.

Projekt: Lupčka mi je dala (naročnik: TSmedia)
Agencija: Pristop
Sodelujoči agenciji: Renderspace in Pristop Media
Jeseni 2011 je družba TSmedia združila spletni portal www.siol.net in mobilni portal Planet v nov enotni medij pod blagovno znamko Planet Siol.net. Združeni medij je uporabniku na voljo na petih zaslonih (klasični računalniški monitor, mobilni telefon, zunanji digitalni zasloni, tablični računalniki, IP TV), pri čemer je uporabniška izkušnja na vsakem izmed zaslonov prilagojena situaciji, v kateri se uporabnik v času uporabe medija nahaja. Po strateško zasnovanem lansiranju z vsebinsko in grafično prenovo je Planet Siol.net poleg uspešno uresničenih poslovnih ciljev nove družbe v izjemno kratkem času postal tudi vodilni slovenski digitalni medij.