Novice

Rimaj z Zlatkom in imej več od lajfa osvojila zlato nagrado Midas Awards

Kampanja “Rimaj z Zlatkom in imej več od lajfa” osvojila zlato nagrado na mednarodnem tekmovanju Midas Awards 2012

Kampanja znamke Sveta vladar “Rimaj z Zlatkom in imej več od lajfa”, ki sta jo Pristop in Renderspace zasnovala za Novo KBM, je na mednarodnem tekmovanju Midas Awards v New Yorku, prejela zlato nagrado v kategoriji “Bančništvo”. Midas Awards je edino mednarodno tekmovanje, ki na svetovni ravni nagrajuje odličnost komuniciranja v finančnem sektorju. Na tekmovanju Midas Awards 2012 so se za nagrade potegovala dela iz 28 držav, žirija pa je podelila eno najprestižnejšo nagrado (Grand Midas), 26 zlatih in 46 srebrnih nagrad.
Ključni izzivi znamke Sveta vladar Nove KBM so bili na inovativen način nagovoriti in aktivirati mlade, ki jih bančni produkti načeloma ne zanimajo, jim še bolj približati znamko ter sporočiti, da lahko z dobro banko hitreje uresničujejo svoje cilje. Mlade so v kampanji, ki je potekala v družbenih omrežjih, povabili, da z raperjem Zlatkom soustvarijo pesem na temo "Več od lajfa", ki je hkrati pozicijski slogan znamke Sveta vladar. Pri ustvarjanju je sodelovalo prek 2500 mladih, pesem pa je v treh mesecih na spletu presegla 500.000 predvajanj.